Katalog



 

Czas realizacji zamówienia

W dniu nadania przesyłki otrzymasz od nas informacje o tym, iż towar został wysłany.

  • W przypadku wyboru opcji za pobraniem (płatność przy odbiorze) - towar wysyłamy po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia.
  • Jeśli wybierasz opcję przelew (wpłata na konto) – towar wysyłamy po zaksięgowania zapłaty na koncie.
  • Wszystkie kosmetyki znajdujące się w ofercie naszego sklepu są dostępne natychmiast, dlatego zamówione produkty wysyłamy jeszcze tego samego dnia lub dnia następnego (w zależności od godziny złożenia i potwierdzenia zamówienia oraz ewentualne potwierdzenie płatności).

Do terminu realizacji dodać jednak należy także czas niezbędny Poczcie Polskiej lub kurierowi na dostarczenie przesyłki pod wskazany adres odbiorcy. W dniu wykonania zlecenia wysyłamy pocztą elektroniczną list informujący o nadaniu zamówionego towaru.

  • Przesyłka Kurierska zwykle jest dostarczana w przeciągu 24h do klienta, co oznacza, że następnego dnia będzie u Państwa
  • Przesyłka nadana Poczta Polską jest zawsze PRIORYTETOWĄ, co oznacza, że każda paczka wysłana przez nas jednego dnia (do godziny 15) zostanie dostarczona następnego dnia roboczego (w dużych miastach - także w soboty) – jeśli Poczta zadziała tak jak powinna. Przy opłacie przelewem - paczki nadajemy zwykle tego samego dnia, w którym otrzymamy wpłatę na konto! Abyśmy mogli wysłać paczkę do 15, zamówienie musi być gotowe do realizacji o godzinie 11.

Jeżeli przesyłka dotrze uszkodzona

Jeżeli przy odbiorze przesyłki okaże się, że: pudełko jest rozerwane, taśma naruszona lub nosi ślady otwierania, zawartość wydaje się być naruszona, wówczas prosimy, aby w obecności dostarczyciela lub pracownika poczty, sporządzić protokół szkody, nie przyjmując towaru. Wszelkie reklamacje dotyczące uszkodzenia przesyłki w trakcie transportu będą rozpatrywane wyłącznie na podstawie sporządzonego protokołu szkody. Jedynie sporządzony na miejscu protokół szkody jest podstawą do reklamacji.

Jeżeli przesyłka nie dotrze

Jeżeli przesyłka nie dotrze w ciągu 7 dni roboczych od dnia nadania, prosimy o kontakt z odpowiednim dla adresata urzędem pocztowym, w celu sprawdzenia czy zamówiony towar nie czeka tam na odbiór. Często zdarza się bowiem, iż awizo pozostawione przez listonosza ginie, lub doręczyciel nie ma możliwości jego pozostawienia (np. z powodu domofonu na klatce schodowej). Wtedy odbiorca nie zostaje poinformowany o nadejściu przesyłki. Jeśli jednak okaże się, że przesyłki na poczcie nie ma, wtedy prosimy o kontakt z naszym sklepem, drogą mailową na adres: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. .